Love is in the air!

Om inte annat så för ”egen åminnelse”NBTO, en liten ”privatnyhet” så här på fredagen om när mitt ”privatliv” blev trekvarts sida i tidningen.  Torsdagen den 10 april fick jag ett mail från NSD-reportern Peter Lundgren med innehållet om att ”ryktet om realtionen” nått honom.

Ja, förr eller senare så är det väl lika bra att ”total-outa” och det blev ett helt OK reportage med en jättefinbild till. Bilden är tagen av fotograf Kurt Engström på NSD.Jag hoppas att jag i detta goda och privata syfte, kan använda den.

När det började bli klart för mig och oss att NSD-läsarna skulle få veta detta före våra vänner (och möjligen bekanta) på Facebook, så hamnade ”relationsuppdateringen” där också.

Jag som varit kategorisk motståndare mot att lägga ut det där ”I ett förhållande med…”, känner efter alla glada och positiva tillrop, alla lyckönskningar och fina kommentarer att det där var ju inte alls så tokigt. Inte helt fel att folk är glada för ens skull, då något roligt händer. Det är lätt att konstatera att kärlek möter många ”likes”. Så det ska vara!

Artikeln är än så länge utanför den berömda betalväggen och kan läsas här: Kärlek över partigränsen

 

 

Kommentera

